Emilie.hu webáruház
(Termékekre vonatkozó szállítási és jótállási rendelkezések)
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
A weboldal működésével, megrendelési, folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (http://emilie.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://emilie.hu/altalnos-szerzodesi-feltetelek és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható.
- SZOLGÁLTATÓ ADATAINAK FELSOROLÁSA
Szolgáltató megnevezése: Pszichológiai Tanácsadás Korlátolt Felelősségű Társaság
Szolgáltató székhelye: 1134 Budapest, Klapka utca 4-6. A. ép. 2. em. 207. ajtó
Szolgáltató adószáma: 32083080-2-41
Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-405764
- SZERZŐDÉS SZERINT TERMÉKEK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAI
- Szolgáltató a következő könyveket és hozzá tartozó videókurzust forgalmazza:
Knapek Éva: Emilie című könyv és videókurzus (produktivitási program). A videókurzus megkezdésének időpontja: tervezetten 2024. október 1. hete.
- A Szolgáltató által forgalmazott könyv és a könyvhöz tartozó videókurzus kizárólag együttesen kerül értékesítésre.
- A könyvekhez tartozó videókurzus videói rendszeres időközönként, 6-12 alkalommal kerülnek feltöltésre a Szolgáltató által megjelölt időponttal kezdődően a Szolgáltató által biztosított belső felületen. A feltöltést követően a vevők bármikor megnézhetik a már feltöltésre került videókat.
- A belső felületre történő belépéshez szükséges információkat a megrendelést követően a Szolgáltató által megküldött e-mail tartalmazza. Az e-mailt szolgáltató a vásárló által megadott e-mailcímre küldi.
- A vevő a könyv megvásárlásával kizárólagosan az általa megvásárolt könyvhöz tartozó videókurzus megtekintésére lesz jogosult.
- A vevőnek a videókurzusok megtekintéséhez internetkapcsolattal kell rendelkezniük.
- Tilos a videókurzus tartalmainak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
- Szolgáltató a további termékeket értékesíti:
„Higgy magadnak” és „Jól érzed” feliratú kézműves bögrék
.
- Árak:
Knapek Éva: Emilie című könyv és videókurzus ára: 24.900,- Ft./db
2db bögréből álló készlet ára: 24.000 ,- Ft./pár
- TELJESÍTÉS
- Fizetési mód:
A vevő a megrendeléskor bankkártyával a Stripe internetes fizetési felületén tudja megfizetni rendelését.
A számlát a termékkel együtt küldi a Szolgáltató.
- A rendelések feldolgozása munkanapokon legkésőbb 72 órán belül megtörténik. A rendelések feldolgozását követően a Szolgáltató átadja a Futárszolgálatnak a megrendelt terméket. A Futárszolgálat munkatársai pedig gondoskodnak a megrendelt termékek kiszállításáról. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
- Szállítás módja:
A megrendelt termékek kézbesítése, szállítása belföldön a GLS futárszolgálattal történik. Szállító kizárólag Magyarország területén kézbesít termékeket. A megrendelés feldolgozását követően, ahogy a termék a Futárszolgálatnak átadásra kerül, a Futárszolgálat SMS-en vagy e-mailen keresztül értesítést küld a megadott telefonszámra vagy e-mail címre a csomag várható kézbesítési időpontjáról.
FONTOS! A futárszolgálat csak kétszer kísérli meg az újbóli kiszállítást, ezután visszahozza a terméket a Szolgáltatónak.
A 2. visszaszállítást követően a további kiszállítás költsége vevőt terheli.
- Kiszállítási idő:
5 munkanap.
- Visszaigazolás:
Minden jelen ÁSZF-fel érintett webshopon történt megrendelésről automatikus válaszüzenetet küld e-mailen a Szolgáltató, amely még nem jelenti a rendelés feldolgozását.
- Hibák, hiányosságok javítása
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a terméknél vagy az árnál, akkor a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a Szolgáltató azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
- Adatmódosítás, számlázási és szállítási címek módosítása:
Az adatmódosítást a Szolgáltató Ügyfélszolgálata végzi. Az Ügyfélszolgálat az alábbi e-mail címen keresztül érhető el: ugyfelszolgalat@knapekeva.hu. A javításról az Ügyfélszolgálat három munkanapon belül gondoskodik.
4. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
4.1. A Szolgáltató által a weboldalon értékesített termékek vonatkozásában létrejövő szerződés feltételei jelen Ászf-ben kerülnek meghatározásra. A szolgáltató jelen Ászf-ben meghatározott tartalomtól eltérő tartalommal nem kíván szerződést kötni az érintett termékek vonatkozásában.
4.2. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
5. ELÁLLÁS JOGA
5.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
5.2. Az elállással kapcsolatos nyilatkozat az alábbi linken elérhető.
https://emilie.hu/elallasi-nyilatkozat/
5.3. Az elállási jog gyakorlása esetén a Szolgáltató nem köteles biztosítani a vevő számára a videókurzus megtekintését.
5.4. Elállási jogának gyakorlása esetén a Szolgáltató által értékesített könyv kitöltése esetén a Szolgáltató által levonásra kerül az értékcsökkenés mértéke.
6. PANASZKEZELÉS RENDJE (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ VEVŐK ESETÉN)
6.1. Szolgáltatással kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja megtenni: ugyfelszolgalat@knapekeva.hu.
6.2. A szolgáltatással kapcsolatos vita esetén a szolgáltató mindent megtesz a viták békés rendezése érdekében.
6.3. Vita esetén a vevőnek lehetősége van a békéltető testület ingyenes eljárásának igénybevételére. Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatóval szemben a Budapesti Békéltető Testület (székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111., levélcíme: 1253 Budapest, Pf.: 10., tel.: +36 (1) 488 21 31, e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu) eljárását tudja igénybe venni. A békéltető testület eljárásával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a szolgáltató a békéltető testület döntését nem ismeri el kötelező erejűnek.
7. ADATVÉDELEM
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://emilie.hu/adatkezelesi-tajekoztato
8. TÁJÉKOZTATÓ JÓTÁLLÁSRÓL ÉS KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL
Kellékszavatosság
8.1. Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás/termék nem felel meg a ÁSZF-ben foglalt leírásnak, mennyiségnek, minőségnek, típusnak, vagy nem rendelkezik ÁSZF-ben meghatározott funkcionalitással, kompatibilitással, interoperabilitással és egyéb, a szerződés szerinti jellemzőkkel.
A szolgáltató hibásan teljesít továbbá, amennyiben a szolgáltatás/termék nem alkalmas azokra a célokra, amelyeket azonos típusú szolgáltatás esetén jogszabály, műszaki szabvány vagy műszaki szabvány hiányában az irányadó magatartási kódex előír, vagy nem rendelkezik a fogyasztó által észszerűen elvárható azon mennyiséggel, minőséggel, teljesítmény- és egyéb jellemzőkkel – különösen a funkcionalitás, a kompatibilitás, a hozzáférhetőség, a folyamatosság és a biztonságosság tekintetében –, amely azonos típusú szolgáltatás esetén szokásos, figyelembe véve a vállalkozás, annak képviselője vagy az értékesítési láncban részt vevő más személy a szolgáltatás konkrét tulajdonságaira vonatkozó nyilvános – különösen hirdetésben vagy címkén tett – kijelentését.
8.2. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
8.6. Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (e pont alkalmazásában a továbbiakban: termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.7. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
8.8. Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.
8.9. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
8.10. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
8.11. Milyen bizonyítási szabály érvényesül termékszavatossági igény érvényesítése esetén?
Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.
8.12. A gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt a vállalkozással szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti.
8.13. A nyomda nyomtatási hibája esetén a Szolgáltató nem teljesít hibásan, vagyis ebben az esetben nincs helye a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság rendelkezéseinek alkalmazására.